Thursday 6 March 2014

Template Aku SANTEQ Okehh..

Haluu... entry kali ni bukan pasal bunga, bukan pasal hobi aku amik gambo bukan pasal jejalan ke hape ke.. ni nak cita pasal template aku yang SANTEQ ini okeh!! Tetiba je tercari2 sapo yang buat template aku ni.. dulu waktu muda2, 4 tahun lepas aku aktif dalam dunia blogging ni.. (Blogging? betol ke idak?)dah lupa!! bab2 coding dulu nak kata terer xla terer sangat tapi boleh la. sejak dah tua ni, dah xengt dah.. sob2..

Sambung balik cita sape buat TEMPLATE aku ni.. copy ayat atas, tetiba je teringat sapo ae buat, fikir punya fikir xjumpa, last2 baru ingt, tu pon punya lama search kat PAKCIK GOGEL.. akhirnya dapat tahu jugak!! ALIEFF.MY yang buat!!!

CANTIK kan???


BLOG aku ni semua tentang diri aku.. Tu sebab nama blog aku TENTANG BUNNY'S 
Al-kisah, AKU ngan tudung ala2 FAREEDA, CAMERA DSLR aku yang murah tu, & anak2 bulus aku. Time ni aku ada 2 ekor je, Nama anak bulus aku dalam gambo tu TOMMY & TRUSHA. Sekarang aku dah ada 4 ekor, TADDEO & TOSHIYUKI. Nanti la aku nak suh ALIEFF buat template baru.. boleh kan En ALIEFF?? hik..hik..hik (gelak kepit2)

Color blog aku HIJAU & PINK!! jangan curik color blog haku!! Apa2 pon aku PUAS HATI dengan hasil kerja ALIEFF, sangat puas hati!!

Sesape nak guna khidmat ALIEF boleh email/PM dia ye.. FACEBOOK / BLOG
(Cupcake Biru? erk cam pelik je alieff hahaha.. jambu2 gitu)

CREDIT : WWW.ALIEFF.MY


No comments:

Post a Comment